V-S Jyty ry:n koulutusvastaava on yhdistyksen toimistonhoitaja Mirja Hasko,

puh. 02 - 2518 775 ja sähköposti: vs.jyty@kolumbus.fi

Jyty tarjoaa monipuolista ja laadukasta koulutusta:

Henkilöstön edustajien koulutus

Jyty järjestää henkilöstön edustajille eli luottamusmiehille, työsuojeluvaltuutetuille ja yhteistoimintaedustajille sekä heidän varaedustajilleen monipuolista koulutusta. Koulutus on ►palkallista sopimuskoulutusta eli työnantaja maksaa palkan kyseisiltä koulutuspäiviltä ja liitto kaikki kurssikustannukset (matkat, ruokailut, majoituksen ja opetuksen).

► Oikeus palkalliseen koulutukseen vaihtelee kurssin ja luottamustehtävän mukaan. Lisätietoja saat Jytyn koulutusosastolta.

Viikonloppukurssit

Jyty haluaa tarjota kouluttautumismahdollisuuden myös muille kuin luottamustehtävissä oleville jäsenilleen. Kaikki kurssit löydät koulutuskalenterista. Nämä kurssit ovat maksullisia. Kurssikustannukset maksaa kurssista riippuen yhdistys joko kokonaan tai osittain tai jäsen itse.

HUOM! Maksullisten kurssien osalta ota AINA ensin yhteyttä yhdistyksen koulutusvastaavaan:
toimistonhoitaja 02-2518 775, vs.jyty@kolumbus.fi.

V-S Jytyn jäsenten Jytyn ammatillisten opintopäivien kurssikustannukset maksaa yhdistys, matkat Jytyliitto.

Työnantajaa kannattaa pyytää osallistumaan opintopäivien kurssikustannuksiin.
Ennen ilmoittautumista ole yhteydessä yhdistyksen koulutusvastaavaan sopiaksesi kurssikustannusten korvaamisesta, puh. 02 - 2518 775 tai vs.jyty@kolumbus.fi. Mikäli työnantaja tai muu kuin yhdistys maksaa kurssimaksun, tällöin koulutusvastaavan hyväksyntää ei tarvita.