JäsenINFO

Kuka voi liittyä Jytyn jäseneksi

Jytyyn voit liittyä, kun työnantajanasi on kunta, kuntayhtymä, kirkko tms. Yksityisen tai muun työnantajan palveluksessa oleva voi myös liittyä liiton yhdistyksiin, jos työnantaja noudattaa yksityisellä sektorilla olevia työehtosopimuksia. Työnantajan toimialueena voivat olla esim. kansalaisten perus- ja hyvinvointipalvelut. Kirkon alalla jäsenyhdistykset voivat ottaa jäsenikseen seurakunnan, seurakuntayhtymän tai muun kirkollisen työnantajan palveluksessa työskenteleviä.

Jäsenedut

Jäsenyytesi tuo monia etuja. Jytyn tarjoamat jäsenedut löydät TÄÄLTÄ.

V-S Jytyn jäsenmaksut vuonna 2018

• 1,32 % ennakonpidätyksen alaisesta palkasta. Jäsenmaksu peritään kaikesta ennakonpidätyksen alaisesta palkasta.
  • Euromääräinen jäsenmaksu 5 euroa/kk
  • Kannatusjäsenmaksut 36 euroa/vuosi
  • Opiskelijajäsenmaksu 36 euroa/vuosi (3 euroa/kk)

Liittyminen tapahtuu täyttämällä sähköinen lomake: Liity Jytyyn

Täytettyäsi sähköisen liittymislomakkeen ohjelma täyttää automaattisesti jäsenmaksuvaltakirjan, joka sinun täytyy tulostaa, allekirjoittaa ja toimittaa työnantajasi palkanlaskijalle.

Jos olet jo ennestään Jytyn jäsen, mutta vaihdat V-S Jyty ry:n jäseneksi, ota yhteyttä yhdistyksen toimistoon:

V-S Jyty ry
Maariankatu 6 a B 29
20100 Turku
Puh. 02- 2518 775 vs.jyty@kolumbus.fi

Otathan yhteyttä myös, kun:

- vaihdat työpaikkaa
- jäät eläkkeelle
- nimikkeesi muuttuu
- nimesi tai osoitteesi muuttuu (Huom! osoitepäivityksen Jyty saa väestörekisterikeskuksesta, ellet ole tehnyt osoitteen luovutuskieltoa)
- jäät vähintään kalenterikuukaudeksi ilman palkkaa tai työttömyyskassan maksamaa etuutta
- haluat erota yhdistyksestä